loading...
گردشگری کیش
الهام بازدید : 187 دوشنبه 19 فروردین 1398 نظرات (1)

بسیار از افرادی که قصد سفر به کشور ایران را دارند از بین تورهای گردشگری، تور کیش نوروز را انتخاب می کنند و قبل از سفر مایلند که اطلاعاتی راجع به این جزیره زیبا و دوست داشتنی بدست آورند تا بتوانند راحتتر سفر کنند پس اگر بخواهیم در مورد جزیره کیش حرف بزنیم، قبل از هر چیزی مسئله شرایط ورود خودرو از سرزمین اصلی به کیش مطرح می گردد. هر ساله گردشگران و توریستان زیادی به این شهر سفر می کنند و یکی از دلایل سفر آنها آب و هوای مساعد و ساحلی آن می باشد ولی امسال (نوروز98) ستاد سفرهای نوروزی کیش با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده بر این تلاش اند که سفری آرام و به دور از هر گونه آزار و اذیتی را برای مسافران مهیا سازند و ضمنh در ایام نوروز و شلوغی در این جزیره، همه ی نیروها در حال آماده باش هستند پس هر گونه نگرانی را از خود دور کنید.

الهام بازدید : 222 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

هتل آسیا یکی از هتل های ارزان قیمت کیش می باشد که در فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است و تنها 20 دقیقه تا فرودگاه و دریا فاصله دارد. هتل آسیا در کیش بصورت نسبتا عالی به میهمانان خود سرویس دهی می کند و از مناسب ترین هتل ها برای تور کیش تابستان می باشد در ضمن از هتل asia تا مراکز تجاری کیش تنها 5 دقیقه فاصله می باشد که بهترین مکان برای خرید سوغات است .

الهام بازدید : 96 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

رستوران نهنگ سفید یکی از رستوران های موزیک دار در جزیره کیش میباشد که در نوار ساحلی و پشت بازار مریم قرار گرفته است و تنها چند دقیقه تا اسکله فاصله دارد.این رستوران با سرو انواع غذاهای دریایی ،فرنگی و ایرانی آماده پذیرایی از مسافران می باشد و از آنجایی که از نامش پیداست منو رستوران نهنگ سفید کیش بیشتر غذاهای دریایی از جمله کوسه کباب ،قلیه ماهی و میگو پفکی جای گرفته است و نمای ظاهری آن شبیه به یک نهنگ آبی می باشد ولی بدلیل بازسازی های انجام شده ،تا اطلاع ثانوی این رستوران تعطیل میباشد.

 

الهام بازدید : 144 دوشنبه 04 تیر 1397 نظرات (0)

صحرای زیبای کیش برای اکثر گردشگران تور کیش تابستان جذاب و دلنشین است.طبیعت کیش یکی از جاذبه های طبیعی این جزیره است که در فصل بهار و تابستان بسیار تماشایی ست.گشت با موتور تریل در جزیره کیش که از هیجان انگیزترین تفریحات این شهر محسوب میشود باعث رونق این جزیره گردیده است.معمولا برای شرکت در این تورهای تفریحی و گردشی میتوانید از هتلداران کمک بگیرید.

الهام بازدید : 102 دوشنبه 01 آبان 1396 نظرات (0)

تم پارک آبی اوشن  (Ocean Water Park) مساحتی بالغ بر 5.6 هکتاز زمین را به خود اختصاص داده است و یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین پارک های آبی رو باز در ایران بشمار می رود که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است .این پارک در 18 بهمن ماه سال 1395 افتتاح گردید که گردشگران عزیز در این مکان می توانند با بهره گیری از 13 راید، 4 استخر شنا و یک اسپا، دو رستوران،چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید ،هیجان انگیزترین روز زندگی خود را تجربه کنند.

 

الهام بازدید : 78 یکشنبه 23 مهر 1396 نظرات (0)

کیش جزیره ای زیبا و بینظیر در کشور ایران است که بواسطه موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، سالانه توریستان زیادی را به سوی خود می کشاند. تور کیش از جمله تورهای لوکس گردشگری محسوب می گردد که در سالیان اخیر علاقه مندان زیادی در ایران نیز پیدا کرده است. پکیج تور کیش پاییز 96 شامل تور کیش مهر 96، تور کیش آبان 96 و تور کیش آذر 96 که با خدمات متنوع و مختلف ارائه می گردد. قیمت تور کیش پاییز 96 بسته به انواع خدمات تور و شرایط مختلف، متغیر می باشد. تور کیش پاییز 96 را می توانید از طریق سایت کیش تور که با آژانس های مسافرتی معتبر و با تجربه همکاری دارد، تهیه نمایید.

الهام بازدید : 71 دوشنبه 10 مهر 1396 نظرات (0)

شاید شما هم شنیده باشین که تور کیش نوروز تو بعضی از هتلها بیشتر میچسبه ! اره درست خوندین ، اقامت تو بعضی از هتل های کیش با توجه به این که تو نوروز برنامه های ویژه ای واسه گردشگرها و خصوصا ایرانی ها دارن ، دلچسب تره . آخه اینجور تو تمام ساعات روز برنامه های خوبی براتون اجرا میشه و حتی اگه مایل نباشین از هتل خارج شین ، میتونین سرگرمی های خوبی داشته باشین . هتل پالاس یکی از این هتل هاس که تو نوروز 97 با برنامه های خیلی شاد میزبان شماس .

الهام بازدید : 138 دوشنبه 20 شهریور 1396 نظرات (0)

هتل های چهار ستاره کیش اغلب از طرف گردشگرانی که قصدشان از سفر به این شهر ، تفریح و گردش می باشد مورد استقبال قرار می گیرد . این هتل ها هر چند امکاناتی پایین تر از هتل های 5 ستاره دارند اما قیمتشان مناسب تر بوده و اقامت در آن ها به منظور صرفه جویی در هزینه ها توصیه می گردد.یکی از این اقامتگاه ها ، هتل گامبرون در کیش می باشد.این هتل جدید و لوکس در اسفندماه سال 1395 در زمینی به مساحت 10500 متر مربع در 4 طبقه اصلی احداث گردیده است.

الهام بازدید : 54 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

هتل های دو ستاره کیش اغلب از طرف گردشگرانی که قصدشان از سفر به این شهر ، تفریح و گردش می باشد مورد استقبال قرار می گیرد.این هتل ها هر چند امکاناتی پایین تر از هتل های 3 و 4 ستاره دارند اما قیمتشان مناسب تر بوده و اقامت در آن ها به منظور صرفه جویی در هزینه ها توصیه می گردد . یکی از این اقامتگاه ها ، هتل شباویز کیش می باشد که توسط گلهای سرسبز و گرمسیری احاطه شده است.

الهام بازدید : 107 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

وقتی به شهر زیبای کیش وارد می شوید با مراکز خرید متعددی روبه رو می شود که جذابیت های ویژه ای دارند و در هرکدام از آنها مارکهای معروفی به چشم میخورد ،گردشگران می توانند با نصب نرم افزار گردشگری کیش برروی موبایل خود ،آدرس این مراکز را براحتی پیدا کنند و از طریق وسایل نقلیه عمومی به این مکانها بروند ،بنابراین پیدا کردن این مغازه ها دشواری نیست فقط سوال این است بهترین فصل حراج کیش چه وقتی ست

الهام بازدید : 43 چهارشنبه 27 بهمن 1395 نظرات (0)

به گزارش پارس نیوز، زیبایی های این جزیزه که به نگین خلیج فارس معروف است باعث شده که گردشگران از نقاط مختلف به این جزیره فوق العاده سفر کنند. در بین ایرانیان نیز تور کیش بسیار پرطرفدار است بویژه در زمستان و بهار که آب و هوای این جزیره بسیار مساعد است. در این مقاله اشاره ای داریم به پرطرفدارترین هتل های کیش در ایام نوروز ، که امیدواریم در انتخاب هتل به کسانی که قصد سفر به کیش را دارند کمک کند.

 

هتل مارینا کیش - Marina Park Kish Hotel

 

هتل مارینا پارک کیشهتلی 5 ستاره و ساحلی است که دارای فضای سبز بسیار زیبا است .قرار داشتن این هتل در کنار سواحل مرجانی خلیج فارس یکی از مزایای این هتل لوکس است. این هتل درواقع پر مخاطب ترین هتل در تور کیش ویژه نوروز است.

فاصله هتل در مرکز شهر و مراکز هرید 5 دقیقه  تا فرودگاه 15 دقیقه است. هتل مارینا پارک اتاق های متونعی دارد که شامل انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که با طراحی زیبا و منحصر به فرد اووقات خوشی را برای ساکنان آن ها رقم خواهند زد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش شامل : امکانات دریایی مارینا با بیش از 750 متر نوار ساحلی، اسکله اختصاصی با قایق، اتاق اسپا با ماساژور تایلندی، مرکز غواصی،فروشگاه، کافی شاپ،کافی نت،پارک تفریحی، سالن سمینار و همایش، دوچرخه سواری، رستوران بام مارینا با چشم انداز دریا، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است.

 

هتل داریوش کیش -Driush Grand Kish Hotel

 

یکی دیگر از معروفترین هتل های کیش که بسیار هم مورد اقبال گردشگران قرار می گیرید، هتل بزرگ داریوش است. هتل داریوش کیشداری معماری بسیار زیبا و فوق العاده است. این هتل مجلل  شیک در مرکز کیش قرار گرفته و معماری آن برگرفته از معماری ایران باستان است و بعضی نماهای آن یاد آور تخت جمشید است.

با توجه به مدرن بودن این هتل بزرگ امکانات و خدمات ارائه شده به مهمانان آن بسیار مدرن و پیشرفته هستند. منظره فوق العاده و غیر قابل وصف هتل داریوش به آبهای زیبا و نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای فراموش نشدنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت.

اتاق های هتل 5 ستاره داریوش مجهز به یخچال، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت می باشند. هم چنین در طول اقامت در این هتل می توانید از استخر، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی،سالن بیلیارد و سایر امکانات رفاهی تفریحی که در اختیار مهمانان عزیز قرار می¬گیرد استفاده کنید تا از گذاراندن ایام خود در جزیره¬ی کیش و هتل بزرگ داریوش لذت ببرید.

 

هتل ترنج کیش -ToranjKish Hotel

 

هتل ترنج کیش در واقع جدیدترین هتل کیش هست که به سبکی مدرن  جذاب ساخته شده است. هتل  ترنجدر شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. قسمتی از هتل به صورت سوییت های ساخته شده روی آب هستند و قسمت دیگری از هتل به صورت طبقاتی در ساحل در حال ساخت است. این هتل به سبک جدیدی ساخته شده است. ‏و بسیار پرطرفدار است. اقامت در وسط آب های نیلگون خلیج فارس بسیار رویایی و زیبا است.

 

 

هتل روی آب با نقش بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است. هتل دریایی ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است.هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.هتل ترنج کیش دارای رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک،مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.‏ ‏ ‏‏

 

هتل شایگان کیش -ShayganKish Hotel

 

هتل شایگان کیشهتلی ساحلی با چشم اندازی زیبا به آبهای نیلگون میباشد و از اولین هتل های ۵ ستاره کیش بشمار میرود.این هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش که نوار سیاحتی تفریحی و تجاری است واقع  شده و فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش دارد داشتن موقعیت جغرافیایی عالی و امکانات مدرن و همچنین مناسب بودن قیمت هتل شایگان از مهمتری ویژگی های این هتل است که موجب جذب گردشگران تور کیششده است.

 

.گذشته از موقعیت هتل شایگان کیش که در موقعیت خاصی قرار گرفته معماری هتل نیز جالب و گردشگر پسند است این هتل در ۶ طبقه طراحی شده و دارای ۱۴۰۰ اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه میباشد که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

 

منبع : http://www.parsnews.com/

الهام بازدید : 66 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

بازار زیتون کیش

 

  • توضیحات

    بازار زیتون کیش یکی از مراکز خرید کیش است و از لحاظ نوع معماری نیز یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .
    در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
    کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
    این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 
 

Warning: This site might contain malware.

الهام بازدید : 45 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)
 

بخش های مختلف شهر باستانی حریره کیش


گسترده پستي و بلنديها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود 120 هكتار وسعت دارد. این گستردگی گویای این است که روزگاری این منطقه یکی از شهر های بزرگ و آباد در جزیره کیش بوده است .انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره طبيعي ترين و معقول ترين انتخاب بوده است چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و نيز درياي نسبتا آرام تر از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل گيري شهر در ساحل شمالي شده است.


عملیات باستان شناسی انجام شده در شهر حریره کیش که یکی از دیدنی های کیش بشمار میرود در سه بخش مجزا میباشد.
بخش خانه اعياني شهر حریره:

خانه اعياني يادآور خانه هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكل كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه به كار رفته است. پيدايي اين مقدار كاشي كه يقينا عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است


بخش كارگاهي و صنعتي شهر حریره:

اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده است و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي مي باشد. مجموعه كانال هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند
  مجموعه حمام شهر حریره:

اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي 500 مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده اند
باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي ترين حمام هاي ايراني باشد كه طي كاوش هاي باستان شناسي كشف و شناخته شده است، دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد(دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و بفراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. به نظر ميرسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است

الهام بازدید : 70 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

تور کیش هتل اریان ورود اسفند 92 سه شب اقامت با نرخ ارزان

  • ورود: 1392/12/18
  • خروج: 1392/12/21
  • مدت: سه شب و چهار روز
  • هتل: *4 اریان
  • خدمات: بلیط/ اقامت / استقبال فرودگاهی / صبحانه / تخفیفات گردشگری
  • هزینه ها: اتاق دو تخته هر نفر 585000 تومان اتاق سه تخته هر نفر 525000 تومان
  • توضیحات

    ** تور کیش هتل اریان ورود اسفند 92 سه شب اقامت با نرخ ارزان**

    ** تور ارزان کیش چارتر و غیر قابل استرداد میباشد**

    ** ساعت تحویل اتاق 14 وتخلیه اتاق 12 میباشد**

    ** قیمت تور کیش اسفند 92 مختص به تاریخ ذکر شده است**

 
الهام بازدید : 48 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل پارسیان کیش

Parsian Hotel Kish

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر، مجاورت با تالار شهر ( محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی )، فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.


امکانات رفاهى هتل پارسيان کیش

  • رستوران : این رستوران در طبقه اول هتل قرار گرفته
  • فست فود : این فست فود در محوطه هتل می باشد
  • کافی شاپ : این کافی شاپ در لابی هتل می باشد
  • سالن کنفرانس : با ظرفیت 130 نفر با تجهیزات
  • سالن زيبايى بانوان  : برای رفاه بانوان آماده شده
  • سالن زيبايى آقایان :  با مجهزترین لوازم آرایشی برای آقایان می باشد
  • خشک شویی : با کلیه امکانات آماده سرویس دهی به مسافران می باشد
  • اجاره اتومبیل : این مرکز با دارا بودن اتومبیل های سال آماده سرویس دهی می باشد
  • کافی نت : این کافی نت در طبقه همکف بوده و مجهز به اینترنت پر سرعت می باشد.

اطلاعات کلی در مورد هتل پارسیان کیش:

نام مدیر هتل پارسيان کیش : آقای ناظری
 سال تاسیس هتل : 1376
 مساحت هتل : 7000
 تعداد اطاق های هتل : 100
 تعداد پرسنل هتل : 44
تعداد اتاق : 80
تعداد تخت : 305

 
الهام بازدید : 42 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل آریان کیش

Arian Hotel kish

هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره کیش می باشد که در پشت هتل مریم و نزدیک به میدان امیر کبیر و در موقعیت خوبی نسبت به بازارهای جزیره قرار گرفته است . بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد .محیط مطبوع هتل آریان کیش میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است. لابی هتل بسیار زیبا بوده و دارای اینترنت پرسرعت میباشد. اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير اینترنت پرسرعت، سالن بیلیارد، سرو غذاهای ایرانی و فرهنگی به ميهمانان خود ارائه ميدهد. قيمت اتاق در هتل آريان کیش نسبت به دیگر هتلهای کیش بسیار مناسب میباشد .آسودگی خیال را با رزرو هتل آریان کیش تجربه کنید

اطلاعات کلی در مورد هتل آریان کیش:

  • نام مدیر هتل آريان کیش : آقای موثقی
  • سال تاسیس هتل : 1378
  • مساحت هتل : 5300
  • تعداد اطاق های هتل : 69
  • تعداد پرسنل هتل : 42
  • تعداد اتاق ها: 68 عدد
  • فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه: 10 دقیقه

امکانات رفاهى هتل آریان کیش شامل :

  •  روم سرويس 24 ساعته
  • سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى 
  • ساعت تخليه اتاق 12:00وساعت تحويل اتاق 14:00 ميباشد
  •  خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره زيباى كيش سالن بيليارد
  • سرو انواع غذاهاى ايرانى و فرنگى و دريايى در رستوران زيباى هتل کافى شاپ 24 ساعته
  • خشک شویی: با کلیه امکانات آماده سرویس دهی به مسافران می باشد
  • بیلیارد : در طبقه اول هتل یک میز بیلیارد برای رفاه و سرگرمی میهمانان قرار داده شده است
 
الهام بازدید : 48 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل کیش  Kish hotels  شما می توانید در بخش کلیه هتلهای کیش را ببینید با کاملترین اطلاعات آن از جمله بهترين هتل کيش  که به صورت مشروح به آن پرداخته شده است هتل کيش ارم ,گراند هتل کيش ,هتل کيش فلامينگو ,مارينا پارک هتل کيش هتل کيش صدف می باشد

 
الهام بازدید : 52 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

هتل پنج ستاره شایان کیش

Shayan Hotel Kish

در بین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان کیش  یکی از بزرگترين و قديمى ترين هتلهای جزيره کيش مى باشد . ازويژگى هاى منحصر بفرد اين هتل که به لحاظ موقعيت مکانى آن است که نزدیک به بازاها و ساحل جزیره کیش می باشد  همچنین اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.قيمت هتل شايان کیش با توجه به امکانت و خدمات اراءه شده بسیار مناسب میباشد.
از دلایل انتخاب هتل: هتل شایان کیش هتلی مجلل و با امکانات خوب اقامتی در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازاهای جزیره زیبای کیش.

امکانات رفای هتل شایان کیش:

  • اتاق هاي 1و دو تخته
  • استخر
  • اينترنت بی سیم
  • برق اضطراري‌ سری
  • پارکينگ مسقف و مجهز
  • تالار كنفرانس به ظرفیت 100
  • تالارهاي چند منظوره
  • تاکسي سرويس
  • تلفن داخل اتاق
  • تلويزيون کابلی و نمایش فیلم
  • تهويه مطبوع كامل‌
  • جکوزی
  • رستوران
  • روم سرويس‌
  • زمين تنيس‌
  • سالن بيليارد
  • سرويس ايراني
  • سرويس فرنگي
  • سوئيت
  • سونا خشک وتر با معماری زیبا
  • فاكس و كپي‌
  • فضاي سبز
  • قايق سواري
  • كلوپ ورزشي
  • لابي
  • ماساژور
  • ماهواره
  • کافي شاپ


اطلاعات کلی هتل شایان کیش:

تاریخ تاسیس: 1388

مساحت: 55000 متر مربع

تعداد اتاق: 195

 اتاق‌های رو به دریا و رو به جزیره

سوئیت معمولی ۴ تخته

رویال سوئیت یک خوابه ۱۲۰ متری

رویال سوئیت دو خوابه دوبلکس ۲۲۰ متری

دوبلکس‌های لوکس

سوئیت‌های ساحلی ۲،۳ و ۴ تخته

 
الهام بازدید : 69 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

رایج ترین و متداول ترین سوالات سفر به کیش

 معمولا قبل از سفر برای هر مسافری پرسش هایی پیش می آید که دانستن پاسخ آنها در مطلوبتر کردن سفرش کمک می کند. درباره سفر به کیش نیز سوالاتی وجوددارد که اکثر کسانی که قصد سفر به کیش دارند با آن مواجه میشوند. در این پست به متداول ترین سوالات سفر به کیش اشاره میکنیم.


بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش کی است؟

بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی‌ماه تا اواخر ماه‌اردیبهشت است. جزیره کیش در این ماه‌ها هوایی بسیار لطیف و دوست داشتنی دارد.

آیا آب و هوای جزیره کیش بسیار گرم است؟

بله. از اواخر خرداد تا شهریور ‌ماه هوای جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است.
سفر به کیش بهتر است با تور باشد یا شخصی؟

سفر به جزیره کیش از طریق تور معمولا بهتر است و هزینه کمتری نسبت به سفر شخصی دارد.

تور کیش شامل چه خدماتی است؟

تورهای کیش معمولا شامل بلیت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است. ارائه خدمات گردشگری هزینه جداگانه دارد اما بعضی از تورها تخفیف مراکز دیدنی، گشت جزیره، رستوران ها، پارک دلفین ها و … را همراه تور ارائه می کنند. در بعضی از تورها وعده غذایی ناهار و شام نیز ارائه می شود. هزینه تورها هم در ایام مختلف سال متفاوت است.

پرواز تهران به کیش چه مدت طول می کشد؟

پرواز تهران به کیش حدود یک ساعت و نیم بوده و معمولا شامل یک وعده غذایی سبک است.


هتل خود را چگونه انتخاب کنیم؟

پس از دریافت قیمت تورها از آژانس‌های مسافرتی می‌توانید با توجه به خدمات هتل‌ها مانند  امکاناتی که دارند و یا عکس‌هایی که هتل‌ها در سایت‌های‌شان می‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حتما به ساعت پرواز برگشت از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتل‌تان هم توجه کنید. ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد، در این حالت یا باید برنامه‌ای برای بعداز ظهر خود درنظر بگیرید یا هزینه اقامت مازاد (بعد از ساعت ۱۲ ظهر) را هتل از شما دریافت خواهد کرد.
آیا می‌توان سوئیت یا آپارتمان نیز در کیش اجاره کرد؟

بله. شما می‌توانید در جزیره کیش سوئیت یا آپارتمان نیز اجاره کنید. با توجه به نوع سفر، تعداد روزهای اقامت و تعداد افرادی که باهم سفر می‌کنید بعضا اجاره سوئیت هزینه کمتری دارد.
سفر به کیش با خودروی شخصی (زمینی – دریایی) چگونه است؟

با سفر به یکی از بنادر لنگه، آفتاب و یا چارک می‌توانید از طریق دریا وارد جزیره کیش شده و خودروی شخصی خود را نیز به جزیره کیش انتقال دهید.

آیا شنا در آب‌های جزیره کیش خطرناک است؟

برای شنا توصیه می‌شود از ‌مکان‌های مشخصی که در ساحل جزیره کیش در نظر گرفته شده (پلاژ بانوان و پلاژ آقایان) استفاده کنید. آب‌های ساحلی جزیره کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و شنا در دریا کاملا بی‌خطر است. کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می‌شوند از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند.هنگام شنا در آب‌های کم‌عمق و یا راه رفتن در آب دریا مواظب توتیا باشید.



قیمت‌ها در جزیره کیش چگونه است؟

میانگین قیمت کالاها و خدمات عمومی‌شامل مواد غذایی، رستوران‌ها، میوه، حمل و نقل و… در جزیره کیش بالاتر از میانگین قیمت در کشور (تهران و بقیه شهرها) است.قیمت لوازم الکترونیکی مثل لپ‌تاپ، موبایل، دوربین‌های دیجیتال و… نیز بدون اختلاف با تهران یا بعضا گران‌تر است.قیمت پوشاک حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از شهرهای دیگر  است.
 
توصیه‌ها برای خرید از بازارهای کیش چیست؟

اگر با قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنید بهتر است قبل از سفر و در شهر محل سکونت خودتان، قیمت موارد خریدتان را سوال کنید تا هنگام خرید در جزیره کیش دچار سردرگمی ‌و تردید نشوید.
 
قیمت غذا در رستوران‌های کیش چگونه است؟

در جزیره کیش رستوران‌ها در دو نوع متفاوت وجود دارد؛ یکی رستوران‌های همراه با موزیک زنده و دیگری رستوران‌های معمولی. قیمت غذا در رستوران‌های با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل چهار برابر رستوران‌هایی است که فقط سرو غذا دارند.با توجه به جزیره بودن کیش و اینکه بیشتر مواد اولیه از شهرهای دیگر به این جزیره می‌آید کیفیت غذاها معمولی بوده و از رستوران‌ها نباید انتظار بالایی داشته باشید.

 
الهام بازدید : 62 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

تور کیش ویژه نوروز 93 اصلاحیه کاهش نرخ هتل داریوش ویلا ساحلی

  • ورود: 1392/12/27
  • خروج: 1393/01/01
  • مدت: سه شب و چهار روز
  • هتل: *5داریوش
  • خدمات: بلیط / اقامت / استقبال فرودگاهی / صبحانه و ناهار بوفه / 50% تخفیف دلفینها / استخر روباز برای اقایان
  • هزینه ها: اتاق دو تخته هر نفر 1660000 تومان اتاق سه تخته هر نفر 1460000 تومان
  • توضیحات

    ** تور کیش ویژه نوروز93 جارتر و غیر قابل استرداد میباشد**

    ** کودک بالای 5 سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال محسوب میشود**

    ** تحویل اتاق ساعت 14 و تخلیه اتاق 12 میباشد**

    ** نرخ کودک زیر 2 سال 40000 میباشد**

    ** هزینه بلیط کودک 2 تا 5 سال 390000 تومان میشود**

    ** تور کیش ویژه نوروز93 اصلاحیه کاهش نرخ هتل داریوش سه شب اقامت در ویلا ساحلی**

 
الهام بازدید : 56 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

قايق کف شيشه اي کیش

 

جزیره کیش در زمینه تفریحی محیط بسیار مناسبی برای گردشگران است امکانات تفریحی کیش و مکان های تفریحی کیش بسیار مجهز  میباشد یکی از تفریحات کیش که برای مسافران جالب است  قايق کف شيشه اي کیش است .

قايق کف شيشه اي کیش

آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است.با قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکا پذیر است . این قایق ها مسافتی را طی می کنند تا به منطقه ای که ماهی و مرجان زیادتر است برسد .

قايق کف شيشه اي کیش

طی عبور از نواحی مختلف ساحل شما می توانید مرجان ها و سایر موجود ات دریایی کف دریا را بینید . این قایقها در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند .

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 938
  • بازدید کلی : 7,729